martes, 30 de noviembre de 2010

Una decisió, un dia feliç

Bones a tots els lectors!!!

Fa 3 anys que vaig asumir la meva bisexualitat però mai ho he dit. Vaig decidir dir-ho quan algú m’estimés però aquesta persona no ha arribat. Des de fa un temps li estic donant voltes al cap a aquest tema, ja que fa molt de temps que estic ocultan-lo. Fa temps que penso en donar aquest pas, sobretot per les nits al llit, on sovint tinc les meves relexions en una estona de silenci i soletat absoluta.
Mai m’havia vist amb forces de dir-ho, però des de que una tarda vaig coneixer a unes grans persones ( ja sabeu qui sou XD) m’he vist amb forçes de fer-ho, HA ARRIBAT L’HORA.
Per fi avui ha sigut el DIA. Avui he donat el pas d’explicar la meva condició a la meva familia i amics. Avui és un dels dies més feliços i importants de la meva vida i estic orgullós d’haver-ho fet. He plorat després de molt de temps, però d’alegria i alleujament . Sé que hauria d’haver-ho fet abans però ni tenia ganes ni forces.
Aquesta tarda li he explicat a un amics. S’han quedat molt sorpresos, no s’ho esperaven. M’han donat tot el suport per explicar-ho als pares. I aquesta nit els hi he explicat. També s’han sorprès una mica, però també m’han donat suport, tot ha sortit molt bé. Sóc més feliç. Recordaré aquest dia sempre.....
AVUI HA SIGUT UN DIA FELIÇ.

Gràcies a tots per llegir!!

Miguel

3 comentarios:

  1. Qui són aquestes dues persones? xD
    M'alegro que hagis decidit fer aquest pas i així t'hagis alliberat. Sigues feliç, ho mereixes ^^.

    Una abraçada!
    Hiddai

    ResponderEliminar
  2. SIEMPRE, te voy apoyar en todo, me alegro que haya sido un dia feliz para tí !!

    ResponderEliminar
  3. Dues?? com saps que són dues?XDDDDDDDDDD
    Moltes gràcies Hiddai!! Ja era hora la veritat.

    Una abraçada!!

    ResponderEliminar

¿Te gustó la entrada? ¿Te disgustó?
Expresa tu opinión debajo ;).