martes, 23 de noviembre de 2010

Carta de Presentació (Hiddai)

Hola i benvinguts/gudes a la nova web sobre diversitat sexual que hem creat l'Erik i jo amb l'ajuda de eluniversitario.

Aquesta web, que accepta gent de qualsevol orientació, ideologia i orígen, pretén ser una finestra oberta a tothom qui vulgui col·laborar en la redacció de posts sobre el tema gai, lèsbic, transsexual i bisexual.
Tots els idiomes són benvinguts: com us estic parlant en català, us puc parlar en anglès, castellà o esperanto (si en sabés). Vosaltres podeu fer el mateix; un objectiu del blog és la màxima globalitat dels col·laboradors i col·laboradores, sense fronteres lingüístiques.

Pel que fa a mi (presentació personal exigida per l'Erik xD), sóc un noi de 15 anys que viu a la rodalia barcelonina. M'agrada aprendre idiomes -en especial el francès-, escriure i quedar amb els meus amics (aquí sí que no desdoblo: el 99% dels meus amics són nois xd). Tinc un blog anomenat Pensar de un gay adolescente, que escric quan en tinc ganes xD. Penso estudiar Psicologia a la UAB i, amb una mica de sort, faré el doctorat -massa lluny per un noi de 15 anys? xD-.

Així doncs, acabo aquesta Carta de Presentació desitjant que n'hi hagi moltes més per part de tots i totes vosaltres.


Shalom,
Hiddai

No hay comentarios:

Publicar un comentario

¿Te gustó la entrada? ¿Te disgustó?
Expresa tu opinión debajo ;).