sábado, 27 de noviembre de 2010

Carta de Presentació (Lluís)

 Benvolguts lectors se que això no és cap plana de ligues ni res semblant(si la resta de contribuïdors ho consideren necessari, que borrin aquesta entrada, sense cap problema) però, m'agradaria fer un escrit per als futurs lectors del blog. Bé, l'objectiu que intento aconseguir amb això és intentar conèixer algú de la província de Barcelona, ja que tinc pocs amics gays(fa poc que vaig sortir de l'armari) i bé, m'agradaria coneixer més gent  si surgiis res, tampoc diria que no ^^. Tot i que al seu dia ja vaig fer la meva presentació, va ser més formalitat que una altre cosa. Sóc un noi de 18 anys de Terrasa que estudia Historia.Tinc el cabell bru(moreno per qui no sàpiga com es diu en català XD) amb tonalitats castanyes(no, no és tenyit),de constitució normal, d'alçada normaleta, 1,74 només i amb ulls marrons.
 Pel que fa el meu caràcter, sóc alegre i eixerit, tot i que molt tímid i em costa fer amics. M'agrada sortir amb els amics on sigui amb tal de no estar a casa( si no em deprimeixo sense fer res TT) escoltar música( metal, rock i pop) llegir i bueno, una mica de tot xDD. Bé, per no enrollar-me molt més, dir que, el que vulgui saber alguna cosa més sobre mi, em pot deixar un coment aqui i ja contactaré amb ell,
una forta abraçada de
el universitario  :)

2 comentarios:

  1. Bona idea en coneixer gent :D
    jiijij^^
    Un petonet makuuu!! :D

    ResponderEliminar
  2. Benvingut... de nou xD
    I perdona però has tingut l'oportunitat de conèixer-nos xD
    Bé, en fi, torna't-ho a passar bé en aquestblog xD
    Petons!

    ResponderEliminar

¿Te gustó la entrada? ¿Te disgustó?
Expresa tu opinión debajo ;).