jueves, 25 de noviembre de 2010

Ironies de la vida

Avui al matí, estant a la cafeteria del bar de la facultat de lletres de l'autònoma, estava xerrant amb uns amics quan de sobte, ha passat un noi gai. Els meus suposats amics, han fet comentaris del pal, quin fàstic de tiu, això no és cap persona i coses per l'estil. Com no, han continuat la conversa fins un punt surrealista, en el qual han dit que, a ells no els molestaven que hi haguessin homosexuals( contradient-se amb els comentaris de 5 minuts abans) però que no tenien dret a adoptar nens i formar famílies. M'han entrat ganes de marxar i deixar aquells hipòcrites de costat ja que, molt que parlen però, ami no em diuen res(no saben que sóc bisexual, i tampoc crec que mereixin saber-ho, només ho saben persones en les quals confio)però segur, que si ho sapiguessin em deixarien de costat. Amb aquest escrit, vull fer saber a tots els lectors del blog que, avui dia,en ple segle XXI encara hi ha gent suposadament tolerant però que en el fons tenen el pensament de fa 50 o 100 anys, en els quals, la gent pensava, que ser homosexual era una malaltia mental. Sincerament, hi ha gent que dona fàstic en aquest món.

4 comentarios:

  1. Per sort hem progressat suficient per saber que els malalts són ells i no nosaltres :)

    ResponderEliminar
  2. Hola el universitario!

    La veritat es que fan fàstic aquesta gent, que intolerants, que mentalitats més tancades mare meva. Com poden dir que no tenim dret a adoptar, si tots tenim els mateixos drets. És una vergonya!! Jo hagués marxat d'allà. Per desgràcia encara hi ha gent amb aquesta mentalitat. És una pena.

    Miguel

    ResponderEliminar
  3. Saps... Per desgràcia no em sorprén gens la teva experiència... sé de sobres com la gent pensa de nosaltres, i menys mal que estem aqui, si haguessim nascut a un país árab ens haguessin lapidat.

    Quina desgràcia de societat

    ERIKKK

    ResponderEliminar
  4. Aviam.. nosaltres tambe som a la seva societat i ens haurien d'acceptar tal com som.. o nosaltres si veiem un noi i una noia agafats de la mà hem de cridar: AHHHHHH!! HETEROOOOS! AI NO PERFAVOR..

    que som persones no animals, tenim els mateixos drets i les mateixes lleis tots!

    AdNiX..

    ResponderEliminar

¿Te gustó la entrada? ¿Te disgustó?
Expresa tu opinión debajo ;).