miércoles, 24 de noviembre de 2010

Carta de presentació (Alma filius)

Hola, sóc un noi de quinze anys de Sant Hilari Sacalm, un poblet de la comarca de La Selva. Fa uns quatre anys que conec la meva homosexualitat i encara estic dins l'armari exceptuant alguns amics. Sóc una persona tímida, alegre i prou pròxima però sovint em costa dir el que penso. La idea de fer un bloc on gais, lesbianes, bisexuals i transsexuals poguéssim expressar els nostres sentiments, els nostres dubtes i consells em sembla molt atractiva. Per això em vaig adherir al projecte. Compartir experiències sempre ens enriqueix. L'objectiu que m'agradaria aconseguir amb aquest bloc és ajudar i rebre ajuda i suposo que en una comunitat tan solidària com la nostra ho aconseguiré. Moltes gràcies, bona nit i bona sort.
Alma filius.

2 comentarios:

  1. Jo se molt més de tu fora d'aquest blog que a dintre, però ja saps, aqui per a tot :)

    ResponderEliminar
  2. M'encanta la teva salutació xD.
    Benvingut... Alma xD

    ResponderEliminar

¿Te gustó la entrada? ¿Te disgustó?
Expresa tu opinión debajo ;).