martes, 23 de noviembre de 2010

Carta de Presentació (ONLY)

Hellou^^
Bueno m'han demanat si m'agradaria participar.....
Doncs si aquí estic XD!!
Me de presentar.... Crec que aixo ho haurien de fer per mi perquè potser jo em considero d'una manera i desprèssoc d'una altre.... però bueno
Soc un noi de 17 anys :D (casi 18 XD) soc una persona molt alegre, m'agrada molt el món de la dansa, la moda, el cine....
El que crec que em caracteritza es que m'agrada ajudar a les altres persones, sobretot si son temes com el que es tracta en aquest blog, sempre m'aplico la frase " lo que no te gusta que te hagan no lo hagas" i de moment no em va gaire malament en la vida, encara que sempre hi han moments de foscor!!


Doncs aquí deixo la meva "carta de presentació" espero que aquest grup funcioni i que entre tots podem arribar a que la gent s'obri de mentalitats!


ONLY!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

¿Te gustó la entrada? ¿Te disgustó?
Expresa tu opinión debajo ;).